ABŞ məhkəməsi Google-u qeyri-qanuni monopoliya kimi tanıdıqdan bir ay sonra texnologiya nəhəngi reklam texnologiyası ilə bağlı yeni antiinhisar iddiası ilə üzləşib. Bu barədə Azadmedia.az golosameriki.com-a istinadən xəbər verir.
ABŞ Ədliyyə Departamenti və ştatlar koalisiyası bildirib ki, Google internet nəşriyyatlarını reklamçılarla birləşdirən texnologiyada monopoliyaya malikdir. Məhkəməyə təqdim edilən sənədlərə görə, dominantlıq Google-a şirkət naşirlər və reklamçılar arasında vasitəçi kimi çıxış etdikdə hər dollardan 36 sentə qədər pul almağa imkan verir.
Google iddia edir ki, hökumətin arqumentləri İnternetin onsuz da köhnəlmiş formasına əsaslanır, o zaman stolüstü kompüterlər əsas rol oynayıb və istifadəçilər veb-səhifələrin ünvanını əl ilə yazıblar. Şirkətdən verilən məlumata görə, indi reklamçılar auditoriyaya çatmaq üçün sosial şəbəkələrə üstünlük verirlər.
Şirkətin illik hesabatlarına görə, onun AdSense və Google Ad Manager xidmətlərini ehtiva edən Google Networks platformasından əldə etdiyi gəlir 2021-ci ildəki 31,7 milyard dollardan 2023-cü ildə 31,3 milyard dollara qədər azalıb.
Məhkəmə bazar ertəsi Virciniya ştatının İsgəndəriyyə şəhərində rayon hakimi Leona Brinkemanın sədrliyi ilə başlayacaq. Google-un təcrübələrindən əziyyət çəkdiyi deyilən The New York Times və Gannett də daxil olmaqla, böyük qəzet nəşriyyatlarının və xəbər saytlarının rəhbərlərinin şahid qismində iştirak edəcəyi gözlənilir. Hökumət iddia edir ki, Google həddindən artıq rüsumlar alır, bu da naşirlərə ziyan vurur və onları reklamın həcmini artırmağa və ya pulsuz məzmunun miqdarını azaltmağa məcbur edir.
Google bu iddiaları rədd edərək, tariflərinin rəqabətədavamlı olduğunu və reklam texnologiyalarının həm reklamçılar, həm də nəşriyyatçılara fayda verdiyini bildirir. O qeyd edir ki, nəşriyyatlar digər reklam təchizatçılarının xidmətlərinə müraciət edə bilərlər. O hesab edir ki, hökumət iş masalarından səhifələr yüklənərkən yaranan reklam bannerlərinə diqqət yetirir və istifadəçilərin mobil proqramlara miqrasiyasını və son illərdə sosial şəbəkələrdə reklamın bumu nəzərə almır.
Mübahisənin bir neçə həftə davam edəcəyi və Google-un təcrübəsinin antiinhisar qanunvericiliyini pozub-pozmadığına diqqət yetiriləcəyi gözlənilir. Məhkəmədə uduzduğu təqdirdə şirkət reklam biznesinin bir hissəsini satmağa məcbur edilə bilər.
1 ay əvvəl Google axtarış sistemi ilə bağlı hüquqi prosesdə məğlubiyyətə uğrayıb və bu, şirkətə illik 307 milyard dollarlıq gəlirinin böyük hissəsini gətirir. Sonra Kolumbiya dairəsindəki bir hakim axtarış sistemini inhisar kimi tanıdı, bu qismən Google-ın Apple kimi şirkətlərə ödədiyi on milyardlarla dollarla dəstəklənir, beləliklə, Google mobil cihaz alarkən standart axtarış sistemi kimi qurulur. telefonlar və digər qurğular. Eyni zamanda, hakim vəziyyəti düzəltmək üçün hələ heç bir tədbir təyin etməyib və hökumət də heç bir sanksiya təklif etməyib.