YouTube videolar TV-dən oxudulan zaman reklam əlavələrinin sayını azaldıb. Bu barədə “The Verge” məlumat yayıb.
Nəşr bildirir ki, reklam vahidlərinin azaldılması 2023-cü ilin sentyabrında həyata keçirilən yeni promo inteqrasiya modelinin sınaqdan keçirilməsinin nəticəsidir. YouTube əlavələrin sayının azalmasını onların müddəti ilə kompensasiya etdi.
Yeni siyasət ən azı ABŞ-da qüvvəyə minib.
Yeni reklam tezliyi ilə yanaşı, YouTube TV-lərdə Shorts promolarını göstərmək imkanını genişləndirdi. Əlavələr indi qısa kliplər arasında görünür. Xüsusi taymerdəki vaxt bitdikdən sonra televizorun pultundan istifadə edərək onları ötürə bilərsiniz.
The Verge xatırladıb ki, 2023-cü ildə YouTube reklam baxımından bir çox yeniliklər təqdim edib. Məsələn, proqramın bəzi versiyalarında keçilə bilməyən 30 saniyəlik bloklar təqdim olunub. Veb versiyada şirkət reklamın bloklanması üçün xidmətlərdən istifadəyə qadağa qoyub.
Mətndə səhv var? Onu siçanla seçin və Ctrl+Enter düyməsini basın.