Abonentlərə göstərilən xidmətin qiymətləndirilməsi və müştəri məmnunluğunun yoxlanılması məqsədi ilə “QBS Consulting” MMC tərəfindən 2000 abonent arasında sorğu keçirilib. Birliyin “ASAN xidmət” və “ASAN Kommunal” mərkəzlərindəki xidmətləri, eləcə də 104/185 Çağrı mərkəzinin və Qəza xidmətinin əməkdaşlarının fəaliyyəti barədə abonentlər arasında sorğu aparan “QBS Consulting” MMC son olaraq “Azəriqaz” İB-nin ümumi fəaliyyəti, yenilikləri, elan və bildirişləri necə əldə etmələri ilə bağlı sorğu keçirib. Respondentlərin ümumi düşüncələrinin öyrənildiyi sorğuda rəyi soruşulanların 63 %-i ümumilikdə Birliyin fəaliyyətini yaxşı qiymətləndirib. 23%-inin münasibəti orta, 8%-nin isə pis olub. Sorğunun nəticələri barədə göstərilən diaqramlardan daha ətraflı məlumat əldə edə bilərsiniz.
Mətndə səhv var? Onu siçanla seçin və Ctrl+Enter düyməsini basın.