AzadMedia
Telegram Facebook Twitter Youtube Instagram

Ermənistan blokadanı niyə ləngidir?

  • + A
  • - A
  • 5-09-2024, 16:10

    Ermənistan blokadanı niyə ləngidir?

    İqtisad elmləri doktoru, professor, Sankt-Peterburq Dövlət Universitetinin “Diplomatiya” magistr proqramının rəhbəri, “Valday” Beynəlxalq Diskussiya Klubunun üzvü Stanislav Tkaçenko “Vestnik Kavkaza”nın müxbirinə Ermənistanın quruculuq işlərini sabotaj etmək motivlərindən danışıb.
    "Kommunikasiyaların blokunun açılması Ermənistanın Azərbaycanın mövqeyini hətta sərhəd xəttinin özündə deyil, onun necə fiksasiya olunduğuna dair yumşaltmaq üçün istifadə etməyi planlaşdırdığı danışıqlar rıçaqlarının sonuncusudur. Ola bilsin ki, İrəvan Qərb ölkələrindən istifadə etməyi gözləyir. Zəngəzur dəhlizi ilə yükdaşımaların təhlükəsizliyini təmin etmək üçün hansısa yolla onları Rusiya FSB-nin yerinə gətirmək üçün Ermənistan hakimiyyətinin nöqteyi-nəzərindən digər məsələlərdə Bakıya təzyiq edə biləcəkləri son şey torpaq problemidir Naxçıvana çıxış, ona görə də belə gecikmələr olur”.

    İqtisadçı qapalı ünsiyyətin ilk növbədə Ermənistanın özündə problemlər yaratdığına diqqət çəkib. "Ermənistan regionda tamamilə bloklanmış "ada" olaraq qalmasa, o zaman Türkiyə ilə Rusiya arasında Azərbaycandan keçən tranzit və ya yük daşımalarının artımından qazanc əldə edərək iqtisadiyyatı səmərəli şəkildə inkişaf etdirmək imkanı yoxdur. Türkiyə və Rusiya kifayət qədər yaxşı ticarət edir və Qara dəniz vasitəsilə, lakin Sibir istiqamətində və ya Mərkəzi dəhliz boyunca Ermənistanın öz zərərinə qurmaqdan imtina etdiyi Zəngəzur dəhlizi ilə yüklərin daşınması daha rahatdır”, - Stanislav Tkaçenko vurğulayıb.

    "Lakin İran Ermənistanı inadkarlığında dəstəkləyir. İran Rusiyanın bu yaxınlarda 9-10 noyabr 2020-ci il tarixlərində regionda bütün kommunikasiyaların açılmasının qeydə alındığı üçtərəfli bəyanatı tam şəkildə yerinə yetirmək istədiyimiz barədə bəyanatına kifayət qədər sərt reaksiya verdi. Beləliklə, Tehran ilk dəfə İrəvanın tərəfində hərəkət etdi, azacıq da olsa, Azərbaycanı cilovlamaq üçün İran hakimiyyəti onlara İran ərazisindən kənara çıxan etibarlı nəqliyyat kanalı yaratmağa imkan vermək istəmir. ona əsasən Zəngəzur dəhlizi yarım ərazi açılmalıdır”, - ekspert əlavə edib.


    www.AzadMedia.az

    Mətndə səhv var? Onu siçanla seçin və Ctrl+Enter düyməsini basın.
    OXŞAR XƏBƏRLƏR


    Köşə
    XƏBƏR LENTİ
    BÜTÜN XƏBƏRLƏR