The Telegraph: yumşaq təhsil uşaqların daha yaxşı öyrənməsinə kömək etmir
Təhsilə möhkəm və avtoritar yanaşma uşağın məktəbdəki ən yaxşı uğuru ilə əlaqələndirilir. London xeyriyyə təşkilatı olan Milli Sosial Tədqiqatlar Mərkəzinin alimləri belə bir nəticəyə gəliblər. Nəticələr barədə Telegraph xəbər verir.
Tədqiqatda altı minə yaxın uşaq və onların valideynləri iştirak edib. Subyektlərin müşahidəsi 10 il davam etdi. Buraya valideynlər, bağça müəllimləri və məktəb müəllimləri arasında sorğular, həmçinin iki yaşından ibtidai məktəbin sonuna qədər (təxminən 10-11 yaşa qədər) valideynlik üslubunun və təhsil nailiyyətlərinin səviyyəsinin təhlili daxil edilmişdir.
Məlum oldu ki, valideynləri avtoritar yanaşmadan istifadə edən uşaqlar - yüksək səviyyəli psixoloji nəzarət və aydın sərhədlər ilə - altıncı sinfə qədər oxumaq, yazmaq və riyaziyyatda gözlənilən nəticələrə daha çox nail olublar. Eyni zamanda, bu yanaşma çərçivəsində sərtliyə, o cümlədən qışqırmağa icazə verilir, lakin emosional iştirak və istiliyin təzahürü qorunur.
Eyni zamanda, bəzi ailələr səsinizi yüksəltməyi və sərt qaydaları istisna edən daha yumşaq, demokratik bir üslub tətbiq etdilər. Ancaq bu araşdırmaya görə, bu yanaşma uşaqların daha aşağı nailiyyətləri ilə əlaqələndirildi.
Həmçinin qeyd olunur ki, valideynlərin qoyduğu məhdudiyyətlər beş-yeddi yaşda təhsil nəticələrinə müsbət təsir edib.
İndiyə qədər elm adamları nə üçün yumşaq təhsil tərzinin akademik performansın pisləşməsi ilə əlaqəli olduğunu dəqiq müəyyənləşdirə bilmədilər. Müəlliflərin fikrincə, valideynlər tərəfindən müəyyən edilmiş sərhədlərin olmaması öyrənməyə konsentrasiyanın qarşısını alan dağıdıcı davranışlara kömək edir.
London Universitet Kollecinin Təhsil İnstitutunun psixoloqu, professor Vivien Hill də hesab edir ki, həddən artıq yumşaq yanaşma uşağın məktəb mühitinə uyğunlaşmasının qarşısını ala bilər.
"Belə uşaqlar gec-tez məktəbə gedəcəklər, orada müəllim 30 nəfərlik sinfi idarə etməlidir. Belə şəraitdə heç kim yumşaq danışıqlar apara bilməz", - o vurğulayıb.