168.am yazır: Hakimiyyətə gəldikdən sonra müasir məmurların həyatı və gündəlik həyatı fərqli nizama keçdi. Onlar nəinki varlanıblar, pul və bahalı mənzillərin, bizneslərin sahibi olublar, amma daha “adi paltar”la işə getməklə kifayətlənmirlər. Yeni, bahalı, yüksək səviyyəli olmalıdır. Vergi ödəyicilərinin hesabına milyonlarla, milyardlarla pul xərcləyirlər ki, xidməti maşınlar alırlar.
Onların hansı xeyirxah əməllərinə görə belə səxavətlə mükafatlandırıldıqları bəlli deyil. Ölkəni cəhənnəmə, insanların həyatını kabusa çevirdilər. Həllini gözləyən minlərlə təcili və zəruri problem var, özlərinə bahalı “padavatlar” alır, xidməti maşın parkını yeniləyir, yenilərini də əlavə edirlər.
Hökumət 110 min dollara qədər 5 onlarla bahalı rəsmi avtomobil almaq üçün 1 milyard dramdan çox vəsait ayıra bilər. Belə görünür ki, rəsmi avtomobillərin alınması bu ölkənin ən aktual problemidir. Başqa heç bir problemi yoxdur. Təhlükəsizlik, müdafiə, sosial və digər geniş yayılmış məsələlərdənsə xidməti maşınlara üstünlük verilir. Onları camaatın fikri maraqlandırmır, nə düşünəcək, nə düşünməyəcək, çox da önəmi yoxdur. Əsas odur ki, onların rahatlığı yerində olsun.
Geniş yayılmış problemləri arxada qoyub, “padavat”larına, dəbdəbələrinə uyur, yeniləyir, yeni və daha rahat olanlarla əvəz edirlər. Bəlkə bunu “xalq sevgisindən irəli gələrək” edirlər?
Büdcədə min bir problemi həll etməyə pul yoxdur, ildə bir milyard dollardan artıq borc götürürlər, on milyonlarla dollar xərcləyib təzə və bahalı rəsmi maşınlar ala bilirlər.
Hökumətin belə dəbdəbəyə gücü çatırsa, başqaları da niyə eyni şeyi edə bilməyəcəyini düşünür. Təsadüfi deyil ki, digər dövlət qurumları da hakimiyyətdən geri qalmır.
Ötən gün eko-patrullar üçün yolsuzluq avtomobilləri almaq üçün təxminən 510 milyon dram verilib.
Hökumət beş onlarla maşın alır, bələdiyyə 2-3 dənə alır. O cümlədən bahalı yolsuzluq avtomobilləri. Təkcə bələdiyyə sədrinə xidmət edən xidməti avtomobil üçün şəhər büdcəsindən təxminən 33 milyon dram və ya 86 min dollar ödənilə bilər: - Daha yüksək səviyyəli avtomobil almaq üçün 34 milyon dram.
Bu yaxınlarda 644 min dollar ödəməklə müxtəlif rütbəli dövlət orqanlarının məmurlarına xidmət etmək üçün 21 xidməti avtomobil alınıb.
İctimai nəqliyyatın problemlərini həll etmək, xidmət keyfiyyətini yüksəltmək, avtobus parkını doldurmaq əvəzinə, xidməti avtomobil parkını təzələyirlər ki, məmurlar ictimai nəqliyyatla gedib onun bütün füsunkarlığından, xüsusən səhər saatlarında zəhmət çəkməsinlər.
Vaxtilə İrəvana elektrik avtobusları gətirəcəyini vəd edən Tiqran Avinyan özünə və bələdiyyənin digər məmurlarına bahalı elektromobil alır. Şəxsi xidməti maşını olmayanlar isə xüsusi xidməti avtobuslardan istifadə edir, səhər işə aparır, adi fanilərdən ayrı işdən evə gətirirlər.
Bu arada, sadə vətəndaşların ictimai nəqliyyatla səyahət edərkən hiss etdiyi bütün “istiliyi” öz dərilərində hiss etmək üçün ilk növbədə bələdiyyənin məmurları və işçiləri ictimai nəqliyyatla səyahət etməlidirlər. Onlar xidməti maşınlarla sürürlər, vətəndaşları ictimai nəqliyyatdan istifadə etməyə məcbur edirlər. parkinq yerlərinin qiymətini artırır, narahatçılıq yaradırlar ki, öz maşınlarından imtina etsinlər.
Tiqran Avinyan yəqin ki, Nikol Paşinyanın İrəvan bələdiyyəsinin şəhər nəqliyyatına cavabdeh olan məmurları və əməkdaşları haqqında dediklərini unudub.
“Biz ümumiyyətlə heyrətamiz dövlətik, İrəvan Bələdiyyəsinin nəqliyyat şöbəsinin müdirinə xidməti maşın veririk, deyirik: get işə, evə gəl, onun işi isə hamımıza, insanlara şərait yaratmaqdır, işdən evə getmək. Həmin adamın işi avtobusdadır, zəhmət olmasa izah edin ki, ona niyə xidməti maşın veririk”, - 2015-ci ildə Nikol Paşinyan demişdi
İndi bələdiyyə məmurlara xidmət etmək üçün yüz milyonlarla dram xərcləyəndə, onlarla xidməti maşın alanda, Paşinyan bunu daha xatırlamır. O da “doktrina” haqqında dediklərini xatırlamır. İndi nəinki “padavat”la, hətta bahalı “padavatlarla” da səyahət edə bilirlər. Vergi ödəyicilərinin ödədiyi pullar hesabına dövlətin qıt vəsaitindən hər il milyonlarla dollar ayırıb yeni və bahalı rəsmi maşınlar ala bilirlər.