Çap olunmuş kitabları oxumaq elektron cihazlardan oxumaqdan fərqli olaraq mətni anlamaq qabiliyyətini artırır. Bunu Review of Educational Research (RER) jurnalında dərc olunan araşdırma göstərib.
Alimlər 30 ölkədən 470 minə yaxın iştirakçının iştirak etdiyi 2000-2022-ci illər arasında dərc edilmiş 25 elmi məqalənin məlumatlarını təhlil ediblər. Təcrübələr təsdiqlədi ki, həm əyləncə, həm də öyrənmə üçün çapdan oxumaq uşaqların mətni anlamaq qabiliyyətini artırır. Bununla belə, elektron cihazlarla oxumaq eyni effekti vermədi. Bundan əlavə, ibtidai və orta məktəb şagirdlərinin mətni anlamaq qabiliyyəti elektron kitabları oxuduqda nəinki təkmilləşmədi, əksinə, əslində bir qədər də pisləşdi. Bu, hətta Vikipediya və ya digər təhsil saytlarını oxuyarkən belə baş verdi.
Nəticələr elektron cihazların sadəcə oxumaqdan daha çox şey üçün istifadə oluna bilməsi ilə bağlı ola bilər: bu, çox güman ki, oxucuların diqqətini yayındıracaq. Həmçinin, İnternetdəki mətnlər tez-tez qısa və sürətli stimullaşdırmaya yönəldilir, daha aşağı keyfiyyətə malikdir və daha az mürəkkəb lüğət ehtiva edir. Müəlliflər vurğulamışlar ki, pedaqoqlar və valideynlər şagirdləri, xüsusən də kiçik siniflərdə çap olunmuş mətnləri tez-tez oxumağa təşviq etməlidirlər.
Mətndə səhv var? Onu siçanla seçin və Ctrl+Enter düyməsini basın.