“Azəriqaz” İB tərəfindən göstərilən xidmət keyfiyyətinin yoxlanılması məqsədilə aparılmış sorğunun nəticələri açıqlanıb. “QBS Consulting” MMC-nin əməkdaşı Rəşad İsgəndərov “Açıq qapı” aksiyasında “ASAN xidmət” və “ASAN Kommunal” mərkəzlərində Birlik tərəfindən abonentlərə göstərilən hər biri üzrə ayrı-ayrılıqda olmaqla xidmətlərin səviyyəsi, xidmətlərdən istifadənin göstəricisi, həmçinin abonentlərin narazı və ya razı qaldığı xidmətlər üzrə göstəriciləri xüsusi diaqramlar vasitəsilə media nümayəndələrinin diqqətinə çatdırıb.
Mətndə səhv var? Onu siçanla seçin və Ctrl+Enter düyməsini basın.