Azərbaycan hökuməti kiçik ölçülü elektrik avtomobillərinin operatorlarından onlardan istifadəyə dair ətraflı məlumatları, habelə operatorların özləri haqqında məlumatları dövlət sistemlərinə təqdim etmələrini tələb edən yeni qaydaları təsdiqləyib.
Yeniliyə əsasən, kiçik ölçülü elektromobillərin operatorları hüquqi şəxsin adını, vergi ödəyicisinin və ya fərdi sahibkarın VÖEN-ini, habelə istehsalçı və operatorlar tərəfindən müəyyən edilmiş eyniləşdirmə məlumatlarını Dövlət Yol Hərəkatının Baş İdarəsinə təqdim etməyə borcludurlar. Azərbaycan Daxili İşlər Nazirliyi və Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyinin əməkdaşları bu prosesi tənzimləyəcək.
Bundan əlavə, operatorlar səfər haqqında şəxsiyyət nömrəsi, gediş nöqtəsi və təyinat yeri, vaxt və tarix, marşrut və sürət kimi məlumatları təqdim etməyə borcludurlar.
Bildirilir ki, bu addımlar kiçik ölçülü elektrik mühərrikli nəqliyyat vasitələrinə monitorinqin və nəzarətin gücləndirilməsi, təhlükəsizlik və istismar standartlarına əməl olunmasının təmin edilməsi məqsədi ilə hazırlanmış “Yol hərəkəti haqqında” qanunun 46-2-ci maddəsinə uyğundur.
Mütəxəssislər hesab edirlər ki, tənzimləmə şəhər hərəkətliliyinin idarə edilməsini gücləndirəcək, dayanıqlı nəqliyyat sahəsində təşəbbüsləri dəstəkləyəcək və təhlükəsizliyi artıracaq.
Azərbaycanlı ekspert Rauf Ağamirzəyev hesab edir ki, bu təşəbbüslər daha çox operatorlara, mikroavtomobilləri icarəyə götürən şirkətlərə, o cümlədən Bolt, Wingz, Apar və digərlərinə aiddir.
- Hesab edirəm ki, bu, normal təcrübədir. Bu, vəsaitlərin həcminə nəzarət etməyə və onların axınının yenidən bölüşdürülməsinə, daha doğrusu, hazırda bu və ya digər yerdə və ya dayanacaqda neçə velosiped, skuter, skuterin olduğunu dəqiqləşdirməyə əsas verir, - deyən R. Ağamirzəyevin sözlərinə görə, statistik məlumatlara görə, ötən il əhalinin demək olar ki, 60%-i avtomobillə, əsasən taksi ilə qısa məsafəyə - 1,5 km-dən 3 km-ə qədər gedib. Geniş bir fürsətin - mikromobillik zolağının və velosiped yolları şəbəkəsinin yaranması ilə bu faiz azaldı.
- Mikromobillik Bakı üçün yenilikdir. İl üçün artıq birinci mərhələnin müəyyən şəbəkəsi var və o, artacaq. Əgər insanların bu vasitələrlə hərəkət etmək imkanı olarsa, bu, şəhər nəqliyyat sisteminə müsbət təsir göstərəcək, - deyə ekspert yekunlaşdırıb.
Azərbaycanda kiçik elektrik avtomobillərindən, o cümlədən elektrik skuterlərindən və elektrik velosipedlərindən, xüsusən də ənənəvi nəqliyyata ekoloji cəhətdən təmiz alternativ hesab edilən Bakı kimi şəhərlərin ərazilərində istifadədə artım müşahidə olunur. Hökumət bu nəqliyyat növlərini yol hərəkətinin idarə edilməsi ekosisteminə rahat şəkildə inteqrasiya etməyə, təhlükəsizlik və hesabatlılıq problemlərini həll etməyə çalışır.