AzadMedia
Telegram Facebook Twitter Youtube Instagram

Şimal-Cənub nəqliyyat dəhlizinin inkişafına daha böyük dinamika vermək lazımdır.

  • + A
  • - A
  • 26-12-2023, 13:22

    Şimal-Cənub nəqliyyat dəhlizinin inkişafına daha böyük dinamika vermək lazımdır.

    Belarus prezidenti Aleksandr Lukaşenko hesab edir ki, Şimal-Cənub nəqliyyat dəhlizinin inkişafına daha böyük dinamika vermək lazımdır.

    “Bu cür səylərin birləşməsinə yaxşı nümunə Rusiya Prezidenti Vladimir Putinin təşəbbüsü, Azərbaycan və İranın iştirakı ilə həyata keçirilən Şimal-Cənub nəqliyyat dəhlizidir. Bu, nəqliyyat və logistika sahəsində sıçrayış olacaq. Bu layihənin dinamikasını vermək vacibdir”, - deyə Lukaşenko Aİİ sammitində çıxışı zamanı bildirib.

    O vurğuladı ki, heç bir halda layihə “kağız üzərində qalmamalıdır”.

    Onun sözlərinə görə, mühüm yer Aİİ üzv dövlətlərinin nəqliyyat, logistika, rəqəmsal infrastrukturun birgə inkişafı, ittifaqın üçüncü ölkələrin fəal inkişaf edən bazarları ilə nəqliyyat əlaqələrinin artırılması üzrə işlərdir.

    "İnfrastruktur imkanlarımızı birləşdirmək, beynəlxalq təşkilatların və inkişaf institutlarının potensialını reallaşdırmaq qitə miqyasında nəqliyyat, logistika, ticarət-iqtisadi məkan yaratmaq vəzifəsinin həllini təmin edə bilər və etməlidir", - Belarus lideri bildirib.

    Lukaşenko vurğulayıb ki, bütün planların həyata keçirilməsinin nəticəsi Avrasiya İqtisadi İttifaqını 2030-cu ilə qədər olmasa da, 2045-ci ilə qədər iqtisadi cəlbediciliyin əsas qlobal qütblərindən birinə çevirmək olacaq.

    Şimal-Cənub ITC Sankt-Peterburqdan Mumbay limanına (Hindistan) uzunluğu 7,2 min kilometr olan multimodal marşrutdur. BTC-nin üç marşrutu var: transxəzər (dəmir yolları və limanlardan istifadə etməklə), qərb (Azərbaycan ərazisi ilə) və şərq (Qazaxıstan və Türkmənistan vasitəsilə). Onun bəzi obyektlərinin tamamlanması lazımdır.

    Yada salaq ki, Şimal-Cənub nəqliyyat dəhlizinin yaradılmasına dair saziş 2000-ci ildə Rusiya, Hindistan və İran tərəfindən imzalanıb. Daha sonra iştirakçıların sayı 14-ə çatıb. Dəhliz Hindistan, İran və Fars körfəzi ölkələrindən Rusiya ərazisi vasitəsilə Avropaya yüklərin cəlb edilməsinə imkan yaradır. Belə olan halda Süveyş kanalından keçən dəniz yolu ilə müqayisədə məsafə yarıdan çox azalır ki, bu da nəqliyyatın vaxtını və xərclərini azaldır. Hazırda layihə ayrı-ayrı dövlətlərin bir neçə müxtəlif nəqliyyat sistemini birləşdirir.


    www.AzadMedia.az

    Mətndə səhv var? Onu siçanla seçin və Ctrl+Enter düyməsini basın.
    OXŞAR XƏBƏRLƏR


    Köşə
    XƏBƏR LENTİ
    BÜTÜN XƏBƏRLƏR