Fevralın 20-də Microsoft Outlook e-poçt müştərisinin istifadəçiləri xüsusi filtrlərin işləməməsi səbəbindən bir neçə saat ərzində çoxlu spam mesajları alıblar. Azadmedia.az xəbər verir ki, bu barədə BleepingComputer məlumat yayıb.
Qeyd olunur ki, poçt qutularına çoxsaylı spam məktublar gəlməyə başlayıb, o cümlədən əvvəllər spam kimi qeyd olunub zibil qutusuna göndərilənlər.
İstifadəçilərin şikayətlərinə görə, poçtun yalnız etibarlı mənbələrdən məktubların qəbulu üçün qurulması vəziyyəti heç bir şəkildə dəyişməyib - spam və fişinq poçtları onların poçt qutularına dayanmadan daxil olmaqda davam edin.
Office saytındakı Outlook xidmət statusu bölməsi şəbəkədə hər şeyin həmişəki kimi işlədiyi barədə aldatmağa çalışsa da, daha sonra korporasiya problemin mövcudluğunu təsdiqləyib.
Microsoft hazırda spam probleminin aradan qaldırıldığını təsdiqlədi. Korporasiyanın məlumatına görə, fasilələr fevralın 20-də Moskva vaxtı ilə səhər saat 08:00-dan Moskva vaxtı ilə 20:55-dək müşahidə olunub.
Yanvarın sonunda da bütün dünyada istifadəçilər onlarla Microsoft onlayn xidmətləri ilə işləyərkən problemlərlə üzləşmişdilər.
Mətndə səhv var? Onu siçanla seçin və Ctrl+Enter düyməsini basın.