AzadMedia

• + A
  • - A
  • 29-02-2024, 07:23

Fiziklər Yerin soyudulması üçün stratosferin qurudulmasını təklif ediblər

Milli Okean və Atmosfer Administrasiyasının (NOAA) amerikalı fizikləri Yer kürəsinin orijinal şəkildə soyudulmasının mümkünlüyünü öyrənirlər. Bunun üçün stratosferin bir hissəsini - su buxarının cəmləşdiyi atmosferin orta qatını qurutmaq lazımdır. Tədqiqat Science Advances (SciAdv) elmi jurnalında dərc olunub.

Stratosfer 12-50 kilometr yüksəkliyə qədər uzanır. Orada toplanan rütubət planetin yaydığı istiliyin kosmosa çıxmasının qarşısını alan təbii maneə əmələ gətirir.

Alimlər müəyyən ediblər ki, su buxarı stratosferdə qeyri-bərabər toplanır və onun böyük hissəsi Yerin tropik qurşağında baş verir. Onların hesablamalarına görə, Avstraliyanın şimalında kiçik bir hava sahəsi qurulsa, Yerin termal infraqırmızı radiasiyasının əhəmiyyətli bir hissəsi yaranan boşluğa qaçacaq.

Fiziklərin fikrincə, stratosferin bölgəsini mineral toz hissəciklərindən istifadə etməklə qurutmaq olar, onların ətrafında nəmlik cəmləşərək buz ləpələrinə çevriləcək. Bu, troposferə enəcək qısamüddətli buludlar yaradacaq.

Hesablamalar göstərdi ki, bu üsulun təkrarlanması iqlim dəyişikliyinin səbəb olduğu istiləşmənin yetmişdə birini kompensasiya edəcək

www.AzadMedia.az

Mətndə səhv var? Onu siçanla seçin və Ctrl+Enter düyməsini basın.
    OXŞAR XƏBƏRLƏR